تبدیل فایل‌های مولتی‌مدیا به فرمت های دلخواهتان در کمترین زمان با Oxelon !
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 12 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح
شاید برای شما هم پیش آمده باشه که خواستید فایل با فرمت ثابت را به فرمت های دلخواهتان تبدیل کنید .
 
حال دلیل این کار می تواند ساپورت فرمت هدف در دستگاه های دلخواهمان باشد برای مثال تعدادی کلیپ با فرمت ۳GP داریم و می خواهیم برای پخش در آی پاد یا آیفون آن‌ها را به فرمت mp4 تبدیل کنیم ؛ در اینجا نیاز به یک نرم افزار کانورتور یا تبدیل گر حس می شود

Oxelon Media Convertor یک نرم افزار رایگان و در عین حال قوی است که به راحتی انواع فرمت های صوتی و تصویری را به همدیگر تبدیل می کند . این نرم افزار از فرمت های زیر پشتیبانی می کند :

فایل های تصویری با فرمت : ۳GP, 3G2, ASF, AVI, DV, DVD MPEG2, FFM, FLV, GIF, MOV, MP4, MPEG1, MPEG2 PS, MPEG2 TS, NUT, PSP, RAW YUV, RM, SVCD MPEG2, SWF, VCD MPEG1, VOB, YUV4MPEG, M1V, M2V, M4V.

فایل های صوتی با فرمت : AC3, AAC, AIFF, AMR, AU, FLAC, MMF, MP2, MP3, OGG, VOC, WAV.

فایل های تصویری با کدک های زیر : BMP, DV Video, FFV1, FFV HUFF, FlashSV, FLV, GIF, H261, H263, H263+, HuffYUV, JPEGLS, Theora, XviD, LJPEG, MJPEG, MPEG1 Video, MPEG2 Video, MPEG4, MS MPEG4, MS MPEG4 V1, MS MPEG4 V2, PAM, PBM, PGM, PGM YUV, PNG, PPM, RAW Video, Real Video 10, Real Video 20, SGI, SNOW, SVQ1 Sorenson Video, Targa, TIFF, VP6, WMV1, WMV2, ZLIB, ZMBV.

فایل های صوتی با کدک های زیر : AC3, ADPCM IMA WAV, ADPCM MS, ADPCM SWF, ADPCM YAMAHA, FLAC, G726, AMR NB, AMR WB, AAC, GSM, GSM MS, MP3, MP2, PCM ALAW, PCM MULAW, PCM 8/16/24/32 bit, SONIC, SONICLS, VORBIS, WMA V1, WMA V2.

در واقع همانطور که مشاهده می کنید بیش از ۹۰ درصد انواع فرمت های صوتی و تصویری توسط این برنامه ساپورت می شود و شما به راحتی می توانید انواع فایل های صوتی و تصویری را به هم تبدیل کنید. اما یکی دیگر از ویژگی های این برنامه که آن را از برنامه های مشابه متمایز می کند امکان تبدیل سریع فرمت ها با ۳ کلیک و به شکل زیر است :
همانطور که مشاهده می کنید با استفاده از این ویژگی می توانید تعدادی زیادی از فایل ها را به راحتی و به سرعت به فرمت دلخواهتان تبدیل کنید . از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت کم کردن حجم فایل های صوتی و تصویری با همان فرمت اشاره کرد. شما می توانید این نرم افزار رایگان و قوی را از
اینجا دانلود کنید . ضمنا در صورت نیاز می توانید پلاگین های اضافه برنامه را نیز از اینجا دانلود نمایید.

BMP, DV Video, FFV1, FFV HUFF, FlashSV, FLV, GIF, H261, H263, H263+, HuffYUV, JPEGLS, Theora, XviD, LJPEG, MJPEG, MPEG1 Video, MPEG2 Video, MPEG4, MS MPEG4, MS MPEG4 V1, MS MPEG4 V2, PAM, PBM, PGM, PGM YUV, PNG, PPM, RAW Video, Real Video 10, Real Video 20, SGI, SNOW, SVQ1 Sorenson Video, Targa, TIFF, VP6, WMV1, WMV2, ZLIB, ZMBV
greensmilies-009
 
دانلود نرم افزار Oxelon Media Convertor با حجم 3.11 مگابایت
 
greensmilies-009 
دانلود پلاگین های نرم افزار با حجم 1.30 مگابایت
 
 
 
 
منبع :
http://imilad.com
 

 



|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .